Poate cineva să devină un transportator de mărfuri?

 


Esența expedierii de mărfuri este aceea de a se asigura că marfa este preluată de la vânzător și livrată cumpărătorului în locul solicitat, la prețul potrivit și în aceeași stare în care este preluat de la origine.

Un transportator de mărfuri va avea următoarele capacități:

  • cu experiență în toate modurile de transport - rutier, feroviar, aerian și maritim
  • să depoziteze încărcătura care aparține clienților în depozitul lor (de obicei, toți expeditorii mari au propriile lor depozite)
  • aranja distribuția sau "expedierea" încărcăturii conform instrucțiunilor clientului
  • negociază tarifele de transport cu linia de transport maritim
  • rezervați marfa cu linia de expediere conform cerințelor clientului
  • pregătește facturile și documentele de transport / negociere asociate (Eur1, certificatul de origine etc.)
  • emiteți conosamentul aprobat al casei (conosament)

 

Ok, acum pentru a răspunde la întrebarea - Poate cineva să devină un transportator de marfă .. ?? Teoretic, răspunsul pare să fie DA. 

Atâta timp cât cineva este capabil să-și îndeplinească sarcinile de mai sus și clientul este mulțumit de acreditările sale, oricine poate să se numească un transportator de mărfuri.  Vedeti si articolul Transport Frigorific Bucuresti

În timp ce băieții mari în transportul de mărfuri ar putea avea propria lor infrastructură și facilități pentru a se ocupa de mai sus, există numeroase transportatori de mărfuri care nu au propria lor infrastructură și facilități și externalizează cea mai mare parte a activităților lor.

Aceștia desfășoară toate sau majoritatea activităților menționate mai sus ca furnizor de logistică 3PL, a cărui definiție include expeditorii de marfă, companiile de curierat, companiile care oferă servicii logistice și de transport subcontractate.

Un transportator de mărfuri ar trebui să se înregistreze la autoritățile locale locale / fiscale, autoritățile fiscale etc. care trebuie verificate la locul de operare în conformitate cu reglementările locale.

În anumite țări, un transportator de mărfuri poate fi obligat să se înregistreze la autoritățile vamale, port și alte autorități, cum ar fi FMC (pentru transporturi către / din SUA) dacă intenționează să emită propriul Bill of Lading, să depună propriul său manifest cu autoritățile vamale și să emită propriile Comandă de livrare destinatarului ..

Menționez anumite țări pentru că nu există nicio reglementare globală cu privire la problema Bill House of Lading.

Cu toate acestea, termenul de expeditor este utilizat destul de slab în zilele noastre și o mulțime de companii / persoane care intră în termenul de logistică sunt ele însele un transportator de mărfuri pentru lipsa unei mai bune înțelegeri a funcționării lor și a ceea ce se numește.  Vedeti si articolul Transport perisabil Bucuresti

Care sunt gandurile tale..??

Multumim partenerilor web de backlink: MioCleaning - firma curatenie Constanta - servicii curatenie asociatii, pensiuni, apartamente la preturi avantajoase, Creare site primarie